Teo G Fitness

Visit kythera
Teo G Fitness logo
Teo G Fitness
Λιβάδι, 80100
Visit kythera
Visit kythera
Previous
Next
Visit kythera
Visit kythera

Επισκεφτείτε τα Κύθηρα και συνδυάστε διακοπές με γυμναστική και υγεία.

Συνδυάστε διακοπές και άσκηση.
•    Σωματική Βελτίωση
•    Θεραπευτική Γυμναστική
•    Υδρογυμναστική – Aqua Training
•    Aqua kick boxing
•    Full Contact, boxing & kicks

Η φύση και ο προπονητής σας θα πετύχουν το καλύτερο για σας.

Ποιος είναι ο Teo – G
Απόφοιτος IAFA college (International Aerobic and Fitness Association) με ειδικότητα προσωπικού προπονητή (personal trainer), προπονητή αντιστάσεων (weight trainer)
και προπονητή για άτομα με ειδικές παθήσεις
Προπονητής μαχητικών αθλημάτων
Πτυχίο ναυαγοσωστικής ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ
Αθλήτης στίβου μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων στον Παναθηναικό Α.Ο. (1982–1987)
Δίπλωμα στην ανατομία φυσιολογία (diploma of anatomy – physiology B.S.Y college London)

Μινι γκρουπ μέχρι 4 άτομα και Personal Training στην πανέμορφη φύση των Κυθήρων




Visit kythera
Visit kythera

Aqua Training - H Υδρογυμναστική και τα οφέλη της

Η υδρογυμνατική είναι μια μέθοδος άσκησης μέσα στο νερό (πισίνα, θάλασσα) με πολλά πλεονεκτήματα και οφέλη, κατάλληλη για όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία μας και την φυσική μας κατάσταση.

Αποτελεί τον ιδανικό τρόπο εκγύμνασης για αυτούς που θέλουν να χάσουν βάρος, για την σύσφιξη των μυών , για τις έγκυες, καθώς και για τους αθλητές που επιθυμούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.

Επειδή η υδρογυμναστική βοηθάει στην θεραπεία πολλών ασθενειών, συστήνεται συχνά από τον γιατρό σε ασθενείς με μυοσκελετικά προβλήματα, νευρολογικά π.χ. εγκεφαλικές βλάβες, αυτοάνοσα π.χ. σκλήρυνση κατά πλάκας, ρευματοειδή αρθρίτιδα, σε ανθρώπους με προβλήματα στο κυκλοφορικό.

Οφέλη και πλεονεκτήματα:

Ενδυνάμωση των μυών λόγω της διαρκούς δυναμικής συστολής τους.

Η άσκηση μέσα στο νερό μειώνει την αντίσταση που καταβάλουμε ενάντια στην βαρύτητα και έτσι δεν καταπονούνται οι αρθρώσεις μας. Επίσης, δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού από κραδασμούς και θλάσεις.

Με την υδρογυμναστική επιτυγχάνεται η απομάκρυνση καματογόνων ουσιών (γαλακτικό οξύ), λόγω καλής οξυγόνωσης και διαφοράς θερμοκρασίας μέσα και έξω από το νερό. Αυτό βοηθάει στη χαλάρωση των μυών.

Ακόμα, τονώνει το κυκλοφορικό και έτσι βοηθάει στην καλύτερη οξυγόνωση των ιστών.

Με την υδρογυμναστική ο οργανισμός δέχεται την επιβάρυνση της άσκησης, χωρίς τα στοιχεία της εξάντλησης και δυσφορίας. Ένας λόγος είναι ότι δεν αυξάνει η θερμοκρασία του σώματος.

Η άσκηση στο νερό βοηθάει στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας,στη σύσφιξη του δέρματος και στην βελτίωση του μυικού τόνου, καθώς το οξυγόνο που βρίσκεται στο νερό διαπερνά τους πόρους του δέρματος και φτάνει στο υποδόριο λίπος. Αυτός ο τρόπος άσκησης έχει σαν κύριο ενεργειακό υπόστρωμα τα λιπαρά οξέα, τα οποία χρειάζονται οξυγόνο για την καύση τους. Αποτέλεσμα αυτού είναι η μεγαλύτερη συγκέντρωση μιτοχονδρίων ( σταθμοί συγκέντρωσης ενέργειας) στις ερυθρές οξειδωτικές μυικές ίνες. Δηλαδή γίνεται καύση λίπους από έξω προς τα μέσα και αντίστροφα.

Παράλληλα, επιτυγχάνεται συνδυασμένη άσκηση, αφού προσπαθούμε να παραμείνουμε στην επιφάνεια, ενώ εκτελούμε ασκήσεις. Αυτό οδηγεί στην αύξηση ταχύτητας του μεταβολισμού (καύση μεγάλου αριθμού θερμίδων).

π.χ. Μια γυναίκα βάρους 60 κ εκτελώντας ένα πρόγραμμα έντασης 70 - 75 μπορεί να κάψει 500-600 θερμίδες.

Η υδρογυμναστική μπορεί να πραγματοποιηθεί στα ρηχά ή βαθιά νερά με χαμηλή ή υψηλή ένταση, με ή χωρίς βοηθητικά όργανα.

Αποτελεί ένα ευχάριστο, ακίνδυνο και αποτελεσματικό τρόπο άσκησης που βοηθάει αναζωογονεί και προσφέρει σωματική και ψυχική ευεξία.

Καλό Καλοκαίρι!

Θόδωρος Γεωργουδάκης

Visit kythera
Visit kythera
4km
6km
26km
15km
Visit kythera